Termeni si conditii

  1. Introducere.

Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare „magazin” sau „Peoniablue”,  pentru informare,  vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare.

Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.

Prin detinerea unui cont pe site-ul nostru, respectiv navigarea pe www.zonia.ro inseamna ca esti de acord si accepti ca, fara nicio notificare prealabila sa putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site.

  1. Proprietarul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC NicosimCouturier SRL avand urmatoarele date de identificare :

CUI 36672037

Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J17/1518/2016

Capital social : 200 lei

Tel: 0747896209

Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC Nicosim Couturier SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.

Magazinul detine dreptul de autor si de folosinta asupta imaginilor si textelor prezente pe www.PeoniaBlue.ro

In cazul in care doriti sa sesizati folosirea ilegala a imaginilor noastre si incalcarea drepturilor de autor o puteti face pe adresa office@peoniablue.ro

  1. Definirea serviciului oferit

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un „serviciu al societatii informationale”. Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

  1. Obligatiile magazinului

Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi trimise furrnizorului in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.

Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON si sunt FINALE.

Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.

Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.

Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an.

Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul.

Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

  1. Declinarea responsabilitatii

Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

Enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc.

nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.

diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.

defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.

disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.

intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive. deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.

informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin

atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.

magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.

posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.

neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).

continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

  1. Retur

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.34 din 2014, si se exercita prin completarea acestui Formular

Aceasta Ordonanta de Urgenta prevede: (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.

Toate oiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

7.Livrare produse/ Termenul de livrare

Termeni de livrare si costuri livrare pentru Romania

livrarea in Romania se face prin firma NEMO CURIER

In functie de transportator termenul de livrare poate fi cuprins intre  1-2 zile lucratoare pentru expedierile prin curier pe teritoriul Romaniei. Obligatiile privind indeplinirea acestui termen de livrare apartin firmelor de curierat. Termenul de livrare se poate prelungi de catre firmele de curierat in functie de factori obiectivi sau de cauze meteo sau naturale.

Coletele cu valoare mai mare de 300 lei se livreaza GRATUIT oriunde pe teritoriul Romaniei.

Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau fax.Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.

Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene de catre firmele de curierat dar vom face toate eforurile pentru a gestiona orice situatie de intarziere in livrare. In cazul in care clientul abuzeaza de politica de gratuitate (refuza livrarea sau face retururi repetate) ne rezervam dreptul de a suspenda pentru clientul/contul respectiv livrarea gratuita si transportul gratuit in cazul schimbului (transportul de la Peoniablue catre client). In cazul retururilor repetate si comenzilor false sau refuzate, ne rezervam dreptul suspendarii contului/clientului respectiv.

8.Garanția articolelor

Oferim pentru produsele vandute garantie 30 de zile .Daca respectati instructiunile de spalare si ingrijire prezente pe eticheta produsului acesta trebuie, in mod normal sa nu sufere nici o deteriorare.In situatia nerespecatrii drepturilor de intretinere pierdeti Garantia pentru respectivul produs. Pentur a dovedi achizitia produslor pastrati, va rugam factura sau bonul fiscal oferit in momentul achizitiei. Condițiile de garantie sunt in conformitate cu legislatia in vigoare. Garantia acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului si este in conformitate cu prevederile OUG nr 21/1992 si OUG 34/2014 privind Protectia Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și legea nr 449/2003. In cazul in care produsul nu este conform va rugam sa ne anuntati pe adresa office@www.peoniablue.rosi vom cauta o solutie amiabila. Legal, garantia de conformitate este de 2 ani de zile. Pentru sugestii si reclamații, vă rugam să ne scrieți pe adresa office@peoniablue.ro, persoana de contact Mihai Horhoianu .

  1. Date caracter Personal

Peoniablue Fashion Store este inregistrata la Autoritatea Nationala de supraveghere a prelurarii datelor cu caracter personal sub numarul 32093 in registrul de  evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Peoniablue are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectării datelor este: informarea clientilor (Cumparatorilor)/ utilizatorilor privind situația contului lor de pe Peoniablue.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a Peoniablue, inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 32093, si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Peoniablue, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre Peoniablue, afiliații si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, va dati acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre Peoniablue Fashion Store atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

Prin citirea prezentelor Termene si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa de email office@www.peoniablue.ro va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara

să vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate – odata pe an;

sa interviti asupra datelor transmise;

sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

Astfel, Www.peoniablue.ropoate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Www.peoniablue.ronu promoveaza SPAM-ul asadar orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul Www.peoniablue.ropoate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea, Peoniablue poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de servicii de marketing, Curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asigurători.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

  1. Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.

Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi.

Daca aveti probleme legae de o comanda care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Bujor Florina, administratorului magazinului la adresa –  office@peoniablue.rosau telefonic apeland numarul 0747896209.

Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid. Este bine de stiut :

Firma de curierat presteaza un serviciu „din usa in usa” adica preia coletul de la furnizor si il preda personal destinatarului, la adresa indicata, la orele mentionate in comanda sau stabilite de comun acord.

Pe timpul transportului, coletul este asigurat. Pentru deteriorari, distrugeri sau pierderi firma de curierat va acorda despagubiri egale cu valoarea din factura.

Termenul de livrare este in mod uzual intre 24-72 ore, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori : conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.

Taxele sunt calculate in functie de tariful de expeditie / kg, valoarea sumei asigurate, valoarea sumei de rambursat.

La primul colet neridicat din cauze subiective ne rezervam dreptul de a nu mai trimite cu plata ramburs iar urmatoarea comanda trebuie achitata in avans.

  1. Modalitati de plata acceptate in magazin

Plata cash la sosirea coletului

Plata cu cardul direct pe site prin procesatorul MobilPay (site procesator aici – https://www.mobilpay.ro)

12. Sugestii si reclamatii

Asteptam sugestiile tale!

Pentru ca ne dorim ca produsele si serviciile noastre sa fie de cea mai buna calitate, iti stam la dispozitie si iti raspundem in cel mai scurt timp la orice sugestie sau reclamatie. Pornind de la ideea,  ca dorim sa fim cat mai aproape de perfectiune si ca mereu trebuie sa ne imbunatatim serviciile, sugestiile tale sunt foarte importante pentru noi.

Avem nevoie de tine pentru a putea indrepta orice detalii care nu indeplinesc cele mai inalte standarde de calitate.

Iti asteptam sugestiile si reclamatiile pe adresa de Facebook  sau la numarul de telefon 0747896209, iar noi iti promitem ca le rezolvam in cel mai scurt timp posibil.

Impreuna vom atinge perfectiunea cumparaturilor!